Fudulii de curcan la tigaie


Ingrediente:
500g fudulii de curcan
3 catei de usturoi
2-3 linguri vin alb
sare si piper
1 lingura unt

Mod de preparare:
Mai intai curatam usor si cu grija fuduliile de pielita si le lasan 10 minute in apa rece cu putina sare si otet.Apoi le scurgem si le stergem bine cu un prospo de hartie,dar atentie ca sunt fragile.Intr-o tigaie punem untul si cei 3 catei de usturoi putin zdrobit,ii lasam sa se inmoie putin,doar pentru aroma,apoi in scotem din tigaie.Cad untul s-a topit,adaugam fuduliile,condimentam cu sare,piper si usturoi pudra,amestecam usor in ele sa nu le saramam,iar cand au capatat putin culoare aurie adaugam vinul,le mai lasam cat sa se evapore acloolul din vin si gat poti fi servite alaturi de ce garniture va place.Sunt delicioase.

Bai sa nu radeti de reteta mea,ca m-am chinuit mult sa casterez atatia curcani.Ca si eu am facut ochii mari cand al meu sot a venit cu ele de la piata.Dar sa stiti ca au fost chiar delicioase.O sa mai incerc data viitoare sa le fac si la gratar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu