Prajitura cu visine

Ingrediente:




300g unt

300g zahar

300g faina

2 plicuri zahar vanilat

½ pac.praf de copt

o priza sare

7 oua

1kg.visine



Mod de preparare:



Mai intai curatam visinile de samburi si le lasam la scurs intr-o strecuratoare.Daca sunt prea acrisoare adaugam peste ele 2 linguri cu zahar.

Se freaca bine untul cu zaharul,vanilia si priza de sare pana devine ca o spuma.Apoi se adauga pe rand cate un galbenus si amestecam bine dupa fiecare,apoi se adauga faina amestecata cu praful de copt,se omogenizeaza bine,iar la sfarsit adaugam albusurile batue spuma tare si le amestecam in coca foarte incet de jos in sus.Se unge o tava mare de placinta cu unt,o tapetam cu hartie pergament,apoi se toarna compozitia in ea si deasupra se aseaza visinile scurse bine de suc,puse una langa alta.Se introduce tava la cuptorul preancalzit la 180gC pana este gata.Se face testul cu scobitoarea.Cand prajitura este gata o pudram cu zahar pudra.

3 comentarii:

  1. Cu atite fructe cite sint acum,este firesc sa vedem peste tot prajituri cu fructe,arata grozav am facut si eu dar,cu afine!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult prajitura cu visine!
    Am probat si eu noua mea forma de guguluf cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte buna aceasta praji. face si mama asa.......te asteapta un premiu la mine..pupici

    RăspundețiȘtergere